We respecteren jouw privacy

TUI.nl gebruikt verschillende soorten cookies en andere technologieën. Naast functionele cookies, plaatsen wij analytische cookies om het gebruik en de kwaliteit van onze website te meten. Voor een betere gebruikservaring, het tonen van gepersonaliseerde aanbiedingen en om de ervaring op social media platformen te verbeteren delen wij jouw gegevens met 24 partners. Hiermee maken we het derden mogelijk om jouw gedrag te volgen en daarop afgestemde advertenties te tonen. Door op “Accepteer cookies” te klikken geef je toestemming voor het plaatsen van alle hiervoor omschreven cookies en andere technologieën om persoonlijke data te verzamelen. Je kunt je toestemming altijd weer intrekken op onze cookies pagina. Indien je kiest voor “Weigeren” plaatsen wij enkel noodzakelijke technische, functionele en beperkte privacy-vriendelijke analytische cookies. Er is dan geen sprake van gepersonaliseerde content.

Veelgestelde vragen

Goedenavond, waarmee kunnen we helpen?
Hoe kan ik een klacht of compliment indienen na de reis?

Wil je een ervaring delen over jouw vakantie of een claim indienen bij vertraging? Na de vakantie kun je altijd terecht bij onze After Travel waar we samen op zoek gaan naar een oplossing. Complimenten of suggesties zijn natuurlijk ook welkom. Meld dit binnen twee maanden na de terugkomst van jouw reis (volgens ANVR voorwaarden).

Vluchtvertraging TUI fly
Wil je een vertragingsclaim indienen met een aankomstvertraging van meer dan 3 uur voor TUI fly Nederland (OR vlucht) gebruik dan het webportaal.

Overige klachten
Via dit webformulier kun je melding maken van alle overige klachten. Je melding kun je indienen na de einddatum van de reis. Als het webformulier niet werkt, probeer dan het formulier in een andere browser te openen.

Complimenten
Heb je een TUI medewerker of reisleider ontmoet die jouw reiservaring extra bijzonder heeft gemaakt? Of heb je een andere geweldige reiservaring gehad met TUI? Dan kun je via dit webformulier een compliment geven.